Podium bij Inizo in Boskoop een feit!

Het podium bij INIZO is er!

Het is zaterdag 19 september 2020 officieus geopend. Met een heel klein clubje vanwege Corona.  Bewoner Thor (zie foto) deed de aftrap met zijn zang en gitaarspel. Nog velen zullen velen volgen: er zijn zoveel plannen! Zowel van de jongeren als van de omgeving, waarin INIZO werkt (Boskoop en Stompwijk).

Een aantal jongeren gaat de komende tijd aan de slag met theatertechniek  (geluid, licht, mengpaneel en software), anderen met catering en vormgeving (bijv. uitnodigingen).

Alles is erop gericht om de bewoners met autisme contact te laten leggen en muziek (of het nu rap is of klassiek) kan daarbij helpen. Ook andere cultuurvormen krijgen alle ruimte.

Wij zijn het Prins Bernhard Cultuurfonds, de Van Cappellen Stichting en San Jacinto zeer dankbaar en zullen hen – zodra het COVID19-virus het weer toelaat – uitnodigen voor een voorstelling op dit mooie podium. De jongens kunnen dan laten zien wat ze hebben geleerd. We houden ook u op de hoogte van de voorstellingen!